måndag 12. mars 2007

Velkommen til bloggen min!

Hei verden! Dette er min første post på nettet - og det mens jeg sover! Er sikker på at mamma og pappa har en finger med i spillet, men jeg tror de gjør en god jobb ... Tenk, i dag prøvde jeg å komme meg opp på nederste trinnet i trappen opp til gangen! Kom meg opp på kne, men den var så lang, den trappen. Første trinnet også, når jeg tenker meg om. Men i morgen er ny dag. Og da ...! I dag kom vi oss nesten på babysvømming. Men mine sosete og distré foreldre hadde glemt badebuksen min. Hadde nå ikke hatt noe i mot nakensvømming, men der er visst regler mot sånt. Mamma og pappa har lovet bot og bedring til neste gang. Men nå må jeg sove videre, dere! Klem fra Kamma Marie!!

3 kommentarer:

Lisbeat sa...

Hei Kamma Marie!Grattis med blogg!Den var fin. Hilsen Emma

Morten Svendsen sa...

Hei Kamma! Kjempefin blogg du har fått deg. Nå kan du snart krype opp på pianokrakken også helt av deg selv, så stor som du har blitt!

Hilsen fra onkel Morten

PS Hilse til mammaen og pappaen din også!

Are sa...

Velkommen paa nett! Ser frem til hyppige oppdateringer med bilder slik at jeg kan folge med fra Stavanger.