onsdag 14. mars 2007

Blir flinkere og flinkere, jeg!

I går var jeg på kafé. Selvfølgelig. Bien bar, sammen med Emma, Lisbeth og mamma. Snakket masse med Emma, og vi lo litt av de to mammaene våre ... Senere på dagen jaget pappa meg rundt på gulvet med rare lyder og grimaser. Jeg hylte og lo og ålekrøp så raskt som jeg noensinne har ålekrøpt før. "180 grader og vekk", sa pappa - og jeg tror ikke han mente pizza.
I dag var det ny kaférunde, denne gang med Merete og Emilie fra Atløy.
Efterpå hentet vi pappa, og så dro vi rett opp til farmor og farfar. De smilte og lo, så jeg tror ikke det gjorde noe at jeg tittet innom! Til middag fikk jeg for første gang smake voksenmat. Det var godt, men litt uvant i begynnelsen. Skinkegrateng, tror jeg det het. Pappa sier han bare tør drikke vann til middag nå; jeg tror det gjaldt den eplejuicen som ikke var eplejuice den gangen ... Nei, nå må jeg legge meg. Hei, vent. Jeg sover jo allerede. Natta!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Kamma!

Ja greit, så skal eg og late som du har lært deg å lese og skrive allerede, for så flink kan dei stolte foreldrene dine nesten overbevise meg om at du er! Men sjølv om du sikkert kravler opp trappa no og snart bytter bleie sjølv, synes eg at du må vente med å gå til eg kjem på besøk igjen. Forøvrig trur eg det blir mykje enklare å starte babysyremusikkband om pappa kjøper skikkelig trommesett til deg snart. For hallo, ein tamburin og ein cha cha cha? Det er ikkje utfordring nok for ei så stor jente. Smell på ein elgitar og. Ellers helsar bygdebuen og seier han er svært imponert over at tilogmed babyane i storbyen har eigne nettsider.

Hels mamma og pappa!

Sov søtt!

Astrid

Unknown sa...

Babysyremusikkband ... der sier du noe ...! Analogsynth på vei.

Are sa...

Eplejuice er godt da, baade ekte og saann annen. Og bien bar horer jeg om baade titt og ofte. Tydeligvis et sted jeg bor stikke innom ved neste anledning. Ikke saa lett aa folge med paa nyheter naar man er utenbys.

Elsa-Karin Svendsen sa...

Takk for koselig besøk. Skal si du er blitt flink til å si mamma og pappa. Ser frem til å lese bloggen din hver dag. Klem fra farmor og farfar.